Continental že skoraj 150 let dela izjemno pomembne korake k še večji varnosti v prometu. Korporacija, ki jo poleg industrije pnevmatik sestavlja tudi avtomobilska divizija, si je pred leti zadala ambiciozen, a dosegljiv cilj: Vision Zero.
Skozi inovacije in tehnološki razvoj si želijo doseči, da bodo smrtne žrtve, poškodbe in na koncu tudi same prometne nesreče postale stvar zgodovine. Kolesarji so med najbolj ranljivimi udeleženci prometa, zato želijo s kampanjo »Share the road« oz. Delimo si pot, opozoriti na to in pripomoči k izboljšanju njihove varnosti.
Premikanje je človeška osnovna funkcija. Naj bo to peš, z avtomobilom, motorjem ali na kolesu. Vse vrste premikanja ustvarjajo promet, promet pa se odvija na cestah. In prav cesta je kraj, kjer se premiki srečujejo in sobivajo. In velikokrat pozabimo, kako pomembno je to sobivanje ljudi na cesti.
Namen kampanje »Share the road« oz. »Delimo si pot« je opozoriti in ozaveščati ljudi na pomembnost sobivanja na cesti; tako z vidika varnosti kolesarjev, ki so v prometu najbolj ranljivi soudeleženci, kot tudi z vidika voznikov osebnih (ali drugih) vozil, ki močno vplivajo na na dogajanje na cesti.
Biti pozoren, v prvi vrsti nase, nato pa tudi na sočloveka, ki je z nami udeležen v prometu. Biti strpen, čeprav se nam mudi ali smo podvrženi stresu. In poznati pravila, ki niso z nami zato, da jih kršimo, temveč zato, da zagotavljajo varnost vseh. To bi morala biti primarno zavedanje vseh udeležencev v prometu.
Zato ne pozabite, delimo si pot.