Kolesarska sezona se sicer počasi bliža zaključku, a za Continental je bila naravnost odlična. Na mnogih področjih je Continental kot vrhunski proizvajalec pnevmatik letos oral ledino, nadvse pa smo ponosni na nova in obnovljena sodelovanja v svetu kolesarstva.
Podaljšanje uspešnega partnerstva
Tako je Continental še pred začetkom letošnjega štarta v Københavnu s slovitim Tourom podaljšal dolgoletno partnerstvo še za pet let, do vključno leta 2027. Kot eden od petih glavnih partnerjev bo Continental tudi v prihodnjih letih dejavno oblikoval največjo in najpomembnejšo kolesarsko dirko na svetu ter prispeval k varni in trajnostni prihodnosti Toura.
»Continental je eden najpomembnejših inovacijskih partnerjev dirke, z njimi smo se v zadnjih letih tesno povezali. Ponosni smo, da bomo še pet let koristili strokovno znanje in izkušnje Continentalovih strokovnjakov na področju tehnologije pnevmatik in trajnosti,« je ob obnovitvi pogodbe ob štartu letošnjega Toura dejal direktor dirke Christian Prudhomme.
Continental je sicer kot partner začel sodelovati s Tour de France konec leta 2017. Od takrat opremlja tudi vsa uradna vozila na dirki in je partner številnih profesionalnih kolesarskih ekip z najboljšimi kolesarji sveta.
Posebna izkušnja za Dejana in Jožeta
Letošnjo dirko po Franciji si bosta za vselej zapomnila tudi dva Slovenca, sicer dolgoletna navdušena kolesarja, ki pa si do letošnjega julija najbrž niti v sanjah nista predstavljala, da bosta lahko več kot 50 kilometrov s kolesi odpeljala prav po trasi, po kateri so se le nekaj ur za njima najboljši kolesarji sveta pomerili za etapno zmago.
Tudi letos je namreč imel Continental možnost, da na eno izmed etap Toura (7. etapo) popelje svoje goste oziroma povabljene. V Francijo sta se v družbi vabljenih iz drugih držav podala nekdanji vrhunski kolesar, zdaj pa strokovnjak za pripravo koles in vplivnež na družabnih omrežjih Dejan Vračič, ter Jože Robežnik, televizijski moderator, voditelj nedeljske razvedrilne oddaje na Televiziji Slovenija in odličen rekreativni kolesar. Oba sta potem ‘nagovorila’ svoje simpatizerje prek družbenih omrežij, kjer sta še dolgo podoživljala to enkratno izkušnjo, ki jima jo je v južnih Vogezih namenil Continental.
Delili so si pot
V času Toura je Continental na lokalnem trgu veliko poudarka namenil osveščanju javnosti o varnosti v prometu in prek digitalne kampanje Delimo si pot komuniciral pomembnost prometnih pravil. Ne glede na to ali ste samo voznik avtomobila ali tudi kolesar, ki so pogosto zelo ranljivi udeleženci v prometu.
Partnerstvo tudi na slovenski dirki
Čar Toura pa je letos okusila tudi Slovenija. V prvem vikendu septembra se je v Kranju namreč odvila kolesarska dirka L’Etape Slovenia by Tour de France, ki je rekreativnim kolesarjem ponudila enkratno izkušnjo francoske pentlje. Več kot tisoč rekreativnih kolesarjev iz 23 držav se je pomerilo na dveh trasah, dolžine 138 km in 70 km, dan prej pa so dogajanje popestrili najmlajši kolesarji, ki so kolesarili po ulicah Kranja. Continental je postal partner tudi licenčne dirke v Sloveniji in na ta način nadaljuje svojo zgodbo povezano z varnostjo na cesti.
Druga faza kampanje Delimo si pot se je nadaljevala tudi ob pestrem koncu tedna, ko so Kranj in okolico preplavili udeleženci dirke L’Etape pod okriljem slovitega Toura. Tokrat se je udeležence v prometu spraševalo o najbolj motečih dejavnikih na cesti in odgovori, ki jih je bilo prek dvesto, so bili zelo zanimivi, večina pa je imela skupni imenovalec – da se na cesti večina obnaša preveč egoistično, s premalo pozornosti namenjeni drugim udeležencem v prometu.
Ja, pestro kolesarsko leto je za nami in veselimo se prihodnosti. Želimo vam, da imate še naprej dober oprijem, ne glede na podlago po kateri se vozite. Srečno!